Utrinki iz zadnjih dogodivščin

Plezanje v Iškem Vintgarju - 23.7.2023

Nedeljsko plezanje na naravni steni v Iškem Vintgarju. Fant in dekle sta se želela preizkusiti v plezanju... Bila sta odlična. Slike povedo vse. Vabljeni tudi vi. Boštjan - www.IskAAdventure.si

Treking po reki Iski-20.8.2023

V vročih poletnih dneh prija ohladitev v zelenju in hladu soteske reke Iške, le streljaj daleč od Ljubljane. Vabljeni tudi vi. Boštjan - www.IskAAdventure.si

Vstop v skrivnosti podzemlja Male in Velike Pasice 23.5.2021

V nedeljo smo po dolgem času, neprimernih tudi za naša doživetja, uspeli Vstopiti v skrivnosti podzemlja Male in Velike Pasice. Ekipa Ljubljančanov, Selčanov (Selška dolina) ter fant iz naše bližnje majne vasice Klade so doživeli korak po koraku pravo jamarsko izkušnjo, katero nam nudita ti dve kraški lepotici v majhnem jamskem sistemu.

Prijavi se na dogodivščino

Treking po reki Iški

20.8.2023 vas vabimo na TREKING po reki Iški.

Prostor za piknik

Najem prostora za rekreacijo, druženje, izobraževanje ... več tukaj: http://iskaadventure.si/piknik

Kontakt: 041 638 616 - Boštjan

Prijavi se na dogodivščino!

Kaj so povedali naši avanturisti ...

Na polet s helikopterjem smo dolgo čakali zaradi korona ukrepov, vendar se je splačalo.

S hčero sva uživali in slikali. Za njo je bil enkraten užitek polet s helikopterjem, saj je bila prvič v zraku. Ujeli smo lep dan, vreme nam je šlo na roko in izlet iz JV Slovenije je bil enkraten zaključek tedna.

Moram pohvalit pilota, ki je bil sproščen, komunikativen in zelo prijazen. Zahvala tudi osebju na tleh, ki je skrbelo za varnost.

Pokazal sem slike s poleta sosedom,  tudi oni želijo opraviti polet s helikopterjem. Tako, da naročil vam ne bo zmanjkalo.

Še enkrat najlepša hvala za enkratno dogodivščino.

Lep pozdrav, Anton in Sara Kambič, Bela Krajina

Anton in Sara

Hvala za nepozabno doživetje...leteti s helikopterjem pomeni svet pod sabo videti na drugačen način...želim vam še veliko čudovitih letov in izletov...moje mnenje lahko objavite z imenom in priimkom...še enkrat HVALA

Alenka Gačnik

Alenka

Krasen pobeg od vsakodnevnih obveznosti. Čudovita dogodivščina. Hvala.

Marjetka Ferlan - Gorenja vas, Veslanje po Ljubljanskem barju

Thanks IškAAdventure for the funny experience.

Was beautiful to see Ljubljana from the river, a new way to explore the city.

Regards,

Alessandro Filosofo

Najlepša hvala za nepozaben dogodek! Bo krasen spomin za našo okroglo obletnico.

Anže, Miha in Blaže - helikopterski polet nad Zasavjem

Hvala za slikco. Nad poletom smo bile vse navdušene. Najbolj je skrbelo mene, ker imam malo težav z višino. Ampak je bilo super in upam, da se še vidimo na poletu ali kakšnji drugi varianti, ki jih ponujate.

Marjeta Oprešnik

Kljub nekaj strahu je bila to zame čudovita nova izkušnja. yes

Tamara Lothlorienska Žibrek - plezanje na naravni steni v Iškem vintgarju

Doživetje v jami je bilo super, obuti v jamarske škornje ter opremljeni z varnostnim pasom, čelado ter naglavno lučko smo se podali v skrite rove Velike in Male Pasice. Izkusili smo ozke prehode in preizkušali svoje moči s spustom po vrvi in nato s plezanjem nazaj. Videli smo jamske živali kot so netopirji, postranice ter jamske kobilice ter v temi poslušali tišino. Izkušnja je bila super in bi jo priporočila vsakemu, ki ima rad izzive in je hkrati tudi avanturističen ter pripravljen na nove dogodivščine.

Urška in Jure

We had the pleasure of kayaking on the Iska and Lubljanica Rivers into the centre of Ljubljana on a beautiful autumn morning with Iska Adventures and it was immensely enjoyable. We began our trip in the peace and quiet of misty countryside where we had the river to ourselves, apart from ducks and other birdlife, and we paddled for a couple of hours before we arrived in beautiful Ljubljana with it's riverside cafes and bridges. The rivers have a gentle flow which is perfect for inexperienced paddlers like us. The tour was very well organised and a lot of fun. Thank you.

Thank you again, and best wishes,

Jenny and Simon (from Melburna-Avstralija)

Hvala za čudovit polet s helikopterjem, moja želja je uresničena. Bilo je boljše kot sem pričakovala oziroma si zamišljala. Mislila sem da bo to prvi in zadnji polet, ampak ne,še pridem!

Hvala za čudovit dan in hvala za slike.

Renata Marič

VTIS S PLEZANJA NARAVNEGA PLEZALIŠČA IŠKI VINTGAR

Že od malih nog sem bila navdušena nad plezanjem, a se na naravno urejeno plezališče še nikoli
nisem podala. Ko sem prejela darilni paket Zvezdar aktivna doživetja, v katerem je bilo vključeno
tudi plezanje v Iškem Vintgarju, nisem več premišljevala. Doživetje je bilo res fantastično.
Izkušen mentor mi je najprej podal vse napotke, od osnovnih pravil varovanja in pravilnega
privezovanja (celotne opreme) do varnega plezanja ter morebitnih padcev, ki se lahko pripetijo.
Nato je sledil prvi vzpon po steni, z veliko previdnostjo sem začela. Ko sem steno in oprijeme
začutila, sem si želela le še nadaljevati. Čeprav sem se s plezanjem prvič srečala, me ni bilo strah.
Začutila sem željo po dosegu najvišje točke/cilja. Med plezanjem sem bila prepuščena svoji
presoji, sproti sem se odločala in iskala primerne oprimke. Kot začetnici mi je bilo vodenje zelo
všeč, saj sem kljub temu med aktivnostjo prejela številne napotke glede same tehnike plezanja
in možnih smereh ter usmeritve, kar mi je bilo v veliko pomoč. Tudi mentorjeve spodbude so
mi pomagale čez nekatere prepreke. Mislim, da psihološka komponenta igra kar precejšnjo
vlogo in tudi takrat, ko nam je težko napredovati in imamo občutek, da smo obstali, se vedno
odpre rešitev. Obenem sem spoznala, da svojih sposobnosti ne smemo preceniti. Je šport, ki
zahteva veliko fizične moči in spretnosti, nasploh pa mi je tovrstna aktivnost všeč, ker
pripomore k boljšemu razvoju koordinacije telesa in počutja nasploh. Lahko bi rekla: »zdrav duh
v zdravem telesu«.
Še enkrat bi se zahvalila in izpostavila odlično vodenje mentorja Boštjana Gačnika, ki me je nad
plezanjem le še dodatno navdušil in že se veselim novih podvigov.

Katja Štolfa

Hvala za slike iz notranjosti helikopterja.
Lahko povem, da je bila nedelja v helikopterju zelo pozitivna in nevsakdanja dogodivščina.
Bilo nama je zelo všeč

Bogdan Omulec

Želela bi se vam zahvaliti za polepšanje včerajšnjega dneva, kjer sem pridobila novo, noro in res lepo izkušnjo.

Srečno še naprej. (helikopterski polet, 1.9.2019)

Petra Bogataj

Bilo je super, adrenalisko. Morava priznati, da naju je plezanje kar zmatralo, je pa to dan, ki nama bo vedno ostal v lepem spominu. Še enkrat hvala in prosiva za fotke.

Se vidimo še na kakšni iški avanturi.

Andreja, Dani

Za rojstni dan sem prejela darilni bon in odločila sem se za plezanje.Ker pred tem nisem še nikoli, me je skrbelo kako mi bo šlo. Boštjan je vse super in jasno razložil in ugotovila sem, da mi je plezanje prav všeč. Plezalne stene so razdeljene na različne stopnje, od najlažjih do bolj zahtevnih.  Naučila sem se osnov plezanja in zagotovo se še kdaj vidimo.

Anita Možina

Najlepša hvala za slike. Vožnja z helikopterjem je bila prečudovita, verjetno tudi zato, ker ste peljal čez Rovte. Ko vidiš svoj kraj iz zraka je še večje doživetje. Mogoče se še zmenimo za kakšen bon, lahko me pa kar pokličete za vožnjo lahko tudi za cel dan ha, ha.

Irena Lukančič

Hello,

thank you again for the great adventure!
We are very thankful that you took some pictures of us.

With best regards.

Anna & Dominic

Obujanje spominov po tolikem casu je nekaj kar se tesko opise na kratko. Vas pristop do tovrstnega letenja je za nekoga, ki mu je to prva izkusnja, je fenomenalen. Odlicen pilot in odlicna talna ekipa. Moje pocutje med samim letom je bilo vec kot enkratno. Za mene je bil ob spremljanju tega, kar so kazali instrumenti in samim potekom letenja dejansko lepo obujanje spominov. Na samo letenje pac gledam nekako tako kot vi. Pomeni mi vse. Da ne bom predolg, naj vam z vsem spostovanjem povem, da sem se v vasi druzbi pocutil odlicno in pri tem neznansko uzivali na svoj nacin, kaj mislim pa s tem, pa zagotovo veste, saj ste tako kot jaz zaobljubljena letalstvu tako ali drugace. Vse moje spostovanje vasemu poslanstvu in upam da se v kratkem slisiva, vidiva in poklepetala. LP  Lojze  Bilo mi je v cast leteti z vami.

Lojze Brcko, nekdanji pilot helikopterja v vojski in policiji.

Lojze Brcko

Boštjan, hvala za poslane fotografije. Na izletu sem užival v naravi in tvojem vodenju in razlagi o pokrajini, kjer smo se gibali. Super malica na obali, piknik kot so včasih bili; na razgrnjeni odeji, vse enostavno in okusno. Hvala za to doživetje, morda še kdaj ponovim!

Rudi

We enjoyed a wonderful kayaking trip through the Slovenian countryside to the centre of Ljubljana. The trip was paced just right and included plenty of time to admire the beautiful surroundings and observe the local wildlife en route including masses of dragonflies, basking turtles and a pair of otters swimming close to our kayaks. An added bonus was to have our trip captured on camera by our guide. We loved this trip and would highly recommend it to anyone with a few hours to spare whilst holidaying in Ljubljana.

Joanna T.

Hvala celotni ekipi za nepozabno doživetje z vami na tleh in v zraku Sigurno se še vrnemo !!!

Taja A.

Odlična organizacija s podrobnimi in pravočasnimi navodili ter skrbjo za varnost. Polet pa itak odličen!

Henrik

Hvala za enkratno izkusnjo poleta nad našim glavnim mestom. Super je bilo! Pozdrav tudi prijaznemu pilotu in vaši ”zemeljski ekipi”…